svar till er sötnosar /ida

Anonym om mot farsta:
använder du lösnaglar ida ?

nej det gör jag inte , det är mina riktiga naglar. Har andvänt lösnaglar en gång i mitt liv , och det var första och sista om man säger så ! tyckte det känndes obeahgligt när dom endå bara åker av . Men i för säg köpte jag bara några på H&M då. Men jag tror nog inte jag behöver det , mina är rätt långa ändå . 
 
Anonym om mot farsta:
till er båda
har ni haft ngt seriöst förhållande?
älskar er blogg!!
kram på er båda

Ja det har jag , två-tre gånger .
tack så mycket .
puss på dig !

Anonym om hemma igen:
Nu när du är hemma varför träffar du inte Mayra ngt?

jag ska ut och träffa mayra om en timme , så ? =)


Anonym om hemma igen:
ida: är du oskuld?

kim: är du?

jag gjorde ett misstag som skrev om sånt på min förra blogg , begår tyvär inte samma misstag på denna . så det förblir helt enkelt hemligt ! tyvär

Anonym om bilder / KIM:
till er båda.
hur länge får ni va ute på kvällen?!

det beror helt enkelt på , mina föräldrar gillar inte att jag är ute och springer . men ikväll tex ska jag vara hemma till runt elva .

pussochkram
fråga på ni bara !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0