-.-

Nu när värmen kommer till sverige så sak man åka utomlands, men jag tror inte direkt att värmen försvinner , eller jag hoppas inte de .. Men hoppas att de är lite varmare i Barcelona då. Vi kommer vara åtta stycken som åker dit, min familj och en annan . & dom har en dotter som är min kompis , som är ett år ungre än mig. Vi kommer iallafall hare skit kul ! & efter jag har vart där så ska jag ju med ida till blekinge och efter de så ska jag och ida till göteborg , skit najs ! & sen ut i sjärgården någon gång , sen har jag inte mer planerat . Min sommar kommer iallafall bli perfekt !

Men nu ska jag fortsätt sola, och ställa in datan , för nu börjar solen komma på den , och ja tror inte det är de bäst ,
puss / kim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0