ANTI KILL TEAM .

OKEJ VILLKA TJEJER ÄR TRÖTT PÅ HUR KILLAR BEHANDLAR OSS TJEJER?
Hur många gånger har ni varit med om att killar kollar på era bröst istället för att kolla er i ögonen ? Hur många gånger har ni gått ute vart på tunnelbanan och känt hur någon helt plötsligt tar er på rumpan ? Hur dom säger '' jag älskar dig'' men aldrig finns där ? Hur dom aldrig känner sig tillräckligt fria när man aldrig sagt vad dom får och inte får ? Hur främmande killar skriker kommentarer som '' fast rumpa, ääkta tuttar'' när man är ute ?!
Vart fan är respekten ?
Sen när blev vi ett jävla obejekt istället för en människa , ush .. Killar vet absolut ingenting om kärlek eller känslor , ni är likadana allihopa ! Ingen av er kan säga orden '' jag älskar dig'' för ni fattar inte innebörden . och innan någon kommer o säger '' MEN JAG ÄR INTE SÅ'' Helt ärligt nu , ni är så ! Och jag tror ni trivs med det , för ni alla lever upp till fördommarna ni har . Det skulle vara kanske möjligtvis tre killar i hela sverige som inte är så !
Jag har bestämt mig för en sak i sommar och det är att jag ska inte ens kolla åt nån killes håll .
jag ska bara roa mig och han kul med mina vänner , dom som förtjänar min respekt med andra ord !
KÄRLEK TILL ALLA BÖGAR, JAG ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR ER ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja joinar detta team ;D !

så saant tjejen ! GO GIRL

2009-06-13 @ 17:28:18
Postat av: johanna

FEEEEEEEEL =D

2009-06-13 @ 17:38:37
URL: http://twobitches.blogg.se/
Postat av: ida

ah vad e fel , säg mig vad e fel ?

2009-06-13 @ 18:22:54
Postat av: Vanezza

jag såg vad du hade skrivit för kommentar på marilyns blogg, det är samma för mig.

Du har rätt i allt.

snygg blogg föresten!

/Vanezza

2009-06-13 @ 19:44:02
URL: http://vanezzapeace.blogg.se/
Postat av: johanna

dina killar kanske är så .. men de betyder inte att ALLA är så? eller hur :)

2009-06-14 @ 02:06:38
Postat av: Ida

Mina killar ?

hmm , jag syftar snarare på folk ute som man inte känner .

2009-06-14 @ 11:59:37
URL: http://kimochida.blogg.se/
Postat av: johanna

visst de finns dessa typer , men du ska fortfarande inte dömma alla killar . eller ?

2009-06-14 @ 13:03:53
Postat av: Ida

Jo jag känner att jag har rätt till det .

samma sak som att killar kallar tjejer för horor för dom haft sex med kanske två killar ?

om dom kan dömma oss , så kan fan vi dömma dom !

2009-06-14 @ 13:21:28
URL: http://kimochida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0