förlåt !

ledsen att jag inte skrivir något , men igår hade vi avslutning med handbollen hemma hos mig och idag vare eken och sen fungerade itne mitt internet , så typiskt ! Men jag kan berätta lite om mina dagar . Ja sov ju hos ida från torsadagen till fredagen , vi hade de mysigt ! & sen på fedagkvällen hade vi i handbollslaget , ja det var inte speciellt kul , haha men alltid trevligt att vara med brudarna ! Men alla gick väl vid tio halv elva , förutom ritu och emma som skulle sova hos mig, haha har alltid lika kul med dom , båda är lika störda ! HAHA  :') , men ja vi somnade väl runt halv två och skulle upp halv åtta -.-. inte bra ! Men på morogn pallade vi oss upp iaf , var skit trött . Vi gjorde oss i årdning och sen åkte ! Det typ regnade och var skit trist väder .. Vi spelade iaf två matcher och vann en och typ lika eller förlorade en , men de var tack vara dommaren och att dom itne kunde fucking svenska (?) . Men efteer matcherna stannade jag och några , stack till donken och åt och gick runt och tog de lungt , i typ fyra timmar i regnet .. Sen åkte  jag hem .. När jag kom hem hoppade jag direkt in i duschen och sen la jag mig i sägen och sov i någon timme , skit  skönt . Var lite nere av vissa skäl också.. men men , de får jag ta ! & sen dess har jag inte gjort så mycket . I morgon har jag match vid typ fyra och sex , men jag ska gå dit vid två , hehe (a) . Men skrivcer sen , puuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0