gladsommar !

Ja nu är det som sagt summerbreak , i tre månade ungefär ? rätt skönt .. ärligt  jag känner inte den där glädjen som man alltid gör när det är sommarlov . men det är antagligen pga vädret , jag menar jag kan inte komma på en enda skolavslutning som vi inte haft strålande solsken ?! men ja det här funkar vel det med -.- Iaf så började vi åtta ,  jag blev klar på en kvart hehe. sen fick jag shus , och så höll rektorn tal och så i matsalen . så sjöng en kille en låt , gud jag blev tårögd . ni vet den där sum41 - with me ? kan lägga in den lite senare . Sen hade vi bara lite hejdå prat i klassrummet ,kommer sakna min klass . men man lär ju träffa alla så ah :) Så fick man typ ett personligt brev så som skrev i inlägget under då . o det första man ser på mitt är '' tjejen som alltid har handväskan med sig överallt'' hmm , säkert claesen som skrivit :'D jaja just nu tar jag lite kort och så , sen lite senare ska jag till min kusin som tar studenten idag . så kommer vel hem lite senare sen runt sex sju tiden ! så skriver då . juste jag har haft mayras örhängen på mig idag, som du glömde här igår . tack för det för jag hade inga andra just nu :D
här har ni lite bilder från några sekunder sen =)







xoxo
Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0