goddag

idag ska Jojjo sova hoss mig , det var jätte länge sen vi sågs .. så det ska bli skönt , vi ska in till stan och gå på bio vid nio tiden och äta middag där inne sen ! vi ska se den där baksmällan , den verkar lite humor och bara hört positiv kritik om den så .. aah ! nu sitter jag bara och lyssnar lite på musik och ska snart ut igen .
imorgon ska marilyn sova här , sen på torsdagen ska jag vara med halil sen på fredag åker jag och mayra bort i en vecka ! men ah kanske kommer kunna uppdatera endå , annars kommer jag i stortsätt vara helt onåbar !
men ska försöka lösa det där på ngt sätt .
puss
ida


Kommentarer
Postat av: c

Till ida, är du fortfarande tsm med simon? :)

2009-07-01 @ 13:10:47
Postat av: Ida

nej det trodde jag redan ni visste . vi gjorde slut innan sommarlovet precis .. oh när jag skrivit i bloggen om hur ledsen jag är osv så var det för jag jobbade på att gå vidare , trodde ni visste . men ah nu vet ni !

2009-07-01 @ 14:26:22
URL: http://kimochida.blogg.se/
Postat av: känner dej

ida jag tycker du är duktig som kan tänka på annat nu , jag såg hur sårad du var men jag kunde inte gjöra nogot jag vet hur du litade på ditt ex men man kan inte alltid ha rätt om folk .. hoppas du kan hitta kärleken igen men hoss nogon anan som kanske är ekta !

2009-07-01 @ 15:47:53
Postat av: Camilla

okej, förlåt att jag påminnde dej...<3

2009-07-01 @ 21:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0