godmorgon

idag har jag inga matcher eller ingeting ! Lite skönt faktiskt , för vädret suger verkligen . Igår så skrev jag ingeting , men jag åkte iaf dit vid ett med ritu , ingen aning varför (?) , men vi hade ingeting annat och göra .. Så vi väntade i tre timmar eller något på att alla andra skulle komma .. Vi spelade två matcher och dom gick inte så jätte bra -.- . men shit va lerigt det var ., asså på rikrigt , jag gled i leran och mina ben och mitt ansikte var fullt av lera , asså jag frös verkligen ihjäl ! Dom sa att det var de sämsta vädret på 34 år , asså så länge som eken cup har funnits !  Jag kom vid halv åtta eller något ,då duschade jag och sen gjorde jag inte så mycket . Men sen vid tio drog jag hem till mamma .. Det var min dag igår . & nu npå morgnen har jag vart hos läkaren för dom skulle titta på mitt ansikte , asså jag har typ fått några vita läckar eller något , men det var ingen fara iaf . Idag vet jag inte vad jag ska göra, tänkte först åka till eken och titta på lite matcher , men de blev inte så pågrund av vädret -.- . Men nu ska jag äta frulle , s¨hörs vi . puss / k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0