hemma igen

så kom nyss in , jag mötte mayra vid skogås perrong typ så börjar det med att hon kommer springandes för hon är så kissnödig . jag trodde det var för hon såg mig (?) men nejnej , så gick vi till centrum och köpte dricka . sen mossen , och så tog vi lite bilder och lyssnade på musik. Så gick vi emot kimma , så ringde vi henne och bad henne komma ut . så gick vi runt lite , och til mossen igen . sen lämnade vi av lille mayra vid loftvägen . eller va det heter =) Så gick jag och kim till edbo och tog lite kort , sen skiljdes vi åt .. jag ska sova ensam inatt ! jag har svårt att fatta det själv ? för nu har jag sovit med vänner och så typ i en vecka . att sova ensam .. ush =(
jaja ..
här kommer bilderna från ikväll... :$
puss
/ida






ja jag är medveten om hur JAG ser ut på bilderna -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0