/ ida

sista inlägget för idag .
ska snart upp och sova lite , Imorgon kväll ska jag typ till stan och träffa några med Mayra . Majsan kanske ska följa med mig till åland i sommar i en vecka , och sen direkt efter det nästan så ska jag till blekinge med kim . Sen efter det är det snart the voice !! och efter det ska jag kanske till grekland i en vecka och så några dagar ska jag typ ut o segla så klubberiet den 24:de också . det är sånt som jag har spikat ! sen kommer jag ju hitta på enormt mkt mer . men ah , ;D
ni får ha de så bra !
puss

förra sommaren körde jag alltid på lockigt , skit fult iaf på mig !
Men läääägg märke till min STORA muskel som visar sig lite på den här bilden utan att jag ens spänner , imponerade ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0