jag klarar mindre än jag trodde

Jag trodde jag var så pass stark nu , men jag klarar inte av det . Hur ska jag klara resten ? fan jag är fjorton år och det känns som att hela världen går under pga en person .. Fan jag hatar att älska , jag hatar att känna ... känna så här !

orkar inte ligga hemma och deppa längre . ikväll ska jag och mayra gå och hyra nån film och köpa masa godsaker , haha något vi lever för dagar som denna ! jag har lysnat sönder en låt .. kan lägga in den här under.  Att allt ska vara så jävla jobbigt hela tiden ? är det verkligen meningen ..
jaja hoppas ni har det tusen gånger så bättre än mig ..


/ ida

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söta lilla Ida! Jag vet att det känns jobbigt när det tar slut med killar, inte för att det är så uppiggande men det man upplever som jobbigt som 14-åring är ingenting mot var det blir när du är äldre. Men kämpa på och var glad över alla dina vänner du har istället, det är tusen gånger mer värt. Kram från "en gamling".

2009-06-15 @ 18:46:20
Postat av: Ida

hehe jag skulle gärna villja veta vem som läser min blogg som är vuxen :)

ja du har nog rätt .. man ska inte låta hela livet hacka upp för en kille . Men ah , det är vel jobbigt för stunden .. men riktigt lång stund .. för mig !



kram

2009-06-16 @ 00:03:54
URL: http://kimochida.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu blev du nyfiken va :-), men det får du inte veta.

Men du kan få veta att jag är tjej ivarjefall. Ha det kul imorgon och va försiktiga! Kram

2009-06-17 @ 19:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0