/ kim

godmorgon, idag vaknade jag elva , tror ja .. eller mamma väckte mig för att hon tyckte ja sov länge -.- . Men jag behöver det ibland ! & de är inte ens länge . jaja , idag på förmiddagen ska jag väl inte göra så mycket . Men sen vid fyra eller något så ska ja hem till pappa , ush ja orkar inte de , men ja åker ju iväg på fredag och är borta i två veckor ,  men två dagar efter de så åker jag till blekinge med ida , så ja kommer itne träffa han på tre veckor , men för mig gör det ingeting egentligen , men han lär nog vilja träffa mig. Men nu ska jag nog gå upp i min garderob och titta på vad jag ska ha med mig till barcelona , Men nu få hare så bra , så hörs vi ! puss

ajdi förra eller året innan de vi var i blekinge .

UPDATE DET DÄR VAR ÅR 2007 DUMMER =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0