låt ..

Gråter om natterna och skrattar om dagen, tränker på dig jämt , men klarar inte av det. Förlåt för alla gånger jag lämnat dig ensam, i regnet fick jag skämmas, vill tillbaka, längtar. Jag gav dig mitt allt , men du ville ha mer. Jag kommer ihår när allting stelnade till. Det vackraste stunder jag någonsin haft. Du ska hjälpa mig igenom och ge mig ny kraft. Gråter om natten och skrattar om dagen, jag tänker på dig jämt , men jag klara inte av det. Jag gav dig mitt allt med du ville ha mer. Jag kommer ihåg när allting stelnade till. Den vackraste stunden jag någonsin hade haft. Du ska hjälpa mig igenom och ge mig ny kraft. Och om du menar det du sa när du sa att du älskade mig, vill fly här ifrån och gud ska frälsa mig. Ska sväva bland molnen, och se dig där uppefrån. Jag önskar dig ett liv då du slipper all sorg. Förlåt för alla gånger jag lämnat dig ensam. I regnet fick jag skämmas, vill tillbaka, längtar. Innan du kom så visste jag inget , men nu har du givit mig kärlek att minnas. Gråter om nätterna och skrattar om dagen, Tänker på dig jämt med klarar inte av det. Jag skäms över att du fick mig så lätt. Du fick mig att älska, det bästa som har hänt. Gråter om nätterna men skrattar om dagen. Tänker på dig jämt, men klarar inte av det. Jag skäms över att du fick mig så lätt. Du fick mig att älska, det bästa som har hänt. Om det finns någon gud i våra värld. Så kan han väl rädda mig, för jag vill inte vara här. Gråter om nätterna och skrattar om dagen, tänker på dig jämt men klarar inte av det. Förlåt för alla gånger jag lämnat dig ensam. I regnet fick jag skämmas. Vill tillaka, längtar. Jag gav dig mitt allt, men du ville ha mer. Jag kommer ihåg när allting stelnade till. Den vackraste stunden jag någonsin haft. Du ska hjälpa mig igenom och ge mig ny kraft.

Ja vet att du gillar den här låten ida , eller gjorde igår iaf ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0