Nu är eken slut ..

och de betyder att jag kommer att blogga mycket mer ! , men ja .. vi kom inte så långt , åkte ut i kvarten mot helsingfors , men de var INTE bara pågrund av oss utan våran tränare ... Men det gjorde inte så mycket för mig, eller visst .. Det är alltid kul att vinna , men de gjorde vi inte den här gången . Men efter de så titta vi på huddinges match och sen fick jag låna philips cykel och åka till donken , så snäll han är ! och när vi kom fram så cyklade Ritu i Mc Drive , hahaha dog av garv ! Och sen åkte vi tillbaka och titta på lite andra matcher .. och då träffade vi även Melina och va med henne typ resten av dagen. och massa andra ! :) Men sen vid halv sex åkte vi hem .. och nu är det ett helt år kvar tills eken är igen , och då vet ja även inte om jag är i samma lag ;D . Men jag har nyss duschat och ska snart äta . & sen tror jag att jag ska vara med Fanny och kankse Ritu och Anna , men de är inte säker , men hörs sen , puss på er / k

Kommentarer
Postat av: melinagillgren.blogg.se

haha ja det var riktigt kul, var så himla länge sen jag var med er tjejer.. alla minnena, saknar er och skogås. men nu är det ju BESTÄMT att du och fanny ska byta iallafall! och kanske ritu och anna också.. ? fan vad najs! <3

2009-06-17 @ 18:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0