TJA BA

som ni ser slänger jag kanske in ett inlägg lite då&då , när jag har lust helt enkelt . men det är ju bara kika in ibland och kolla . När Kim kommer blir det blogg som vanligt , men på fredag åker jag till åland en vecka med majra alejandra valencia ramos . så då blir det nog inte så mycket blogg ... men lite för mayra snackar om att hon kan ta med sig sin trådlösa internet .. MEN JAG KOMMER INTE KUNNA SMSA NÅGONTING ÄRLIGT DÖDA MIG , JAG KOMMER INTE KLARA MIG .. NU JAG SMSAR 24 .. med :$ hehe .. aah & på en vecka kommer det hända mycket -.- bajs . jaja ... Men vi klarar oss , nu sitter jag och lyssnar på denna låt . grovt bra =)




gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0