TJA :)

myran pyste nyss iväg hemåt , Vi möttes först i tunneln som sagt ! ;D då vi hade lovat på mitt heders sätt ,lillfingret tumme & handen . VI gick till en ''lekpark'' och tog lite kort . sen ville vi in till stan ,så vi tog tåget . och jag som verkligen HATAR o planka mådde ju såklart bajs när jag gjort det . jag var skit rädd .. asså på riktigt ! Sen så gick vi till kungsan för vi visste det var lite folk där och så för det var ju någon grej . typ '' smaka på stockholm'' så idag vi skulle räkna visslingar och så . haahaha asså det är så jävla kul :D mayra gjorde en anteckning på mobilen . jag kommer inte ihåg vad resulatet blev men typ 9 . vi har sagt vi ska slå rekord nästa gång vi drar ut ! ;D Men ah sen gick vi och åt lite , vi delade på en dricka och pomfritt . Så såg mayra några snyggingar som hon ragga på ,genom att äta i slowmotion och slicka sig lite runt munnen . haha sen tog vi tbanan till farsta strand . sen pendeln till skogås, så gick vi till mig . för det hände en grej , och allså man vill lixom inte vara själv då .. lixom man känner sig okej när man är med någon sen när man kommer hem då börjar man tänka på allt igen . jag tex, VET att jag inte kommer kunna somna ikväll . För då kommer jag gå igenom allt i huvudet .. o då blir allt för mycket ! Men ja .. det finns inte så mycket jag kan göra lixom .
Men mayra gick iaf precis , så nu ska jag bara lägga in bilderna sen gå upp och göra mig redo för sängen .. bättre att jag somnar tidigt än inte alls.
puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0