uppe med tuppen .

Ja jag vaknade nu , tidigt ? JA ! Men somnade rätt tidigt igår och så , men det är solen .. den ställer sig precis i mitt fönster . jag ba HEJHEJ ! -.- ååh den är jätte jobbig på morgnen , för jag har ju pajat mina parsienner . så jag kan inte dra ner något eller nåt ! Pappa får fixa det , men iaf . Idag ska jag bara ta det lugnt och så , orkar helt seriöst inte göra någonting .På fredag åker Kim till Barcelona i två veckor .. kommer sakna dig ! Men sen när du kommer hem ska vi ju till blekinge , så då får vi en hel vecka för oss själva lixom ;) nej , för hur mycket tror du vi kommer få vara själva igentligen ? fan olof asså -.- HAHA men vi fixar nog de där , för hoppningsvis !
Men skriver lite senare .
pusspuss
/ida

Kommentarer
Postat av: Anonym

spankare!

2009-06-22 @ 11:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0