/kim

nu är jag hemma från skolan och sitter och äter lite lunch . Jag skrev inte någontitng igår , pågrund av att jag inte var hemma . Igår var jag iaf med mayra och ida , pricip hela dagen , & sen åkte jag och träna . jobbigt ! & då fick vi ett sommar ''shema'' som vi verkligen måste följa , och jag måste till och med sprina i barcelona , haha kan de bli värre . Men jag får väl försöka -.- . Efter träningingen, gick jag hem , duschade & såg på en film . Taken hetter den , bra faktikgt ! & idag försov jag mig till halv åtta men jag hann ändå , hur kan de vara möjligt ? Vi har haft den lung dag , bara tittat på film . och senare ska jag dra iväg till farsta med mamma och köpa en tjöja , och sen är de träningen igen  .. ja men nu ska jag packa , och sen slänger jag in lite inlägg , hare bra , puss
bilder på mig & ritu sen i söndags





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0