VEM VILL INTE SOVA I MOSSEN ?

ignorera rubriken !  haha en hemlis mellan mig och majra ! ^^,
Jaja jag har nyss ätit lite middag , och ska snart åka hem . om en halv timme tror jag, yes ! hemma har jag vanilj glass och marränger som väntar på mig  *jummy* .
jag är på bra humör , så nu känns det som ingenting kan förstöra det ! Det är lixom sommar , verkligen sommar . och framför mig har jag massa dagar på grönan , massa utekvällar , en vecka på åland med mayra , en vecka i blekinge med kim , två dagar i göteborg med kim , the voice , ung 08 ! och så mycket mera .
Sommaren har bara börjat .
tänk hur mycket som kommer hända i sommar , precis vad som helst .
jag ser verkligen fram emot den här sommaren iaf .
puss
Ida

saknar dig .. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0