från världens bästa Ida

hej bloggen , kom för en stund nyss hem ifrån farsta med min dadi. jag köpte ett nit skärp , och ett par svarta lackade leggins. båda från gina , & så köpte jag ett rouge ifrån kicks :) Så nu vet jag vad jag ska ha på mig imorgon , mina leggins en rosa typ .. tunnika eller nej , vet inte hur man ska säga . men en rosa grej ! och nit skärpet , snart kommer mayra hit och vi ska lista ut var hon ska ha på sig och så .
jag ska snart även äta lite middag , sen senare göra min no läxa . hm , och kanske ta ett bad i badkaret ;D alltid lika mysigt .
skriver senare ikväll när allt det där är gjort .
inga bilder.. men tog några ifrån lollos mobil idag så hon kanske kan skika över dom på msn sen ikväll .
pusspuss
/ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0