godkvällllll

tja blooooggen , hur mår ni ? själv mår jag helt ok . måde skit för en stund sen , ärligt jag tror jag har pms eller något .asså jag är inte arg , men jag har typ energi kickar hela tiden, sen kan jag börja grina för minsta lilla . fjanten her self , jag vet . men iaf jag och majsan gick ner till centrum och vänta på lollo och kim så gick vi och åt lite , sen drog vi hem till mig och hämta cyklar . så cykla vi till macken ;) haha ! och kim gjorde illa sig på samma sätt som mig , haha den ena cykeln är så nedrans hög så när man går av så får man jävla stången rakt mellan benen . inte skönt, haha så jävlaaaa ont ! Men iaaaaaf , sen lämna vi mayra hemma hoss sig . så cykla vi hit och lämna cyklarna så drog dom sen , och nu tänkte jag kolla lite på tv sen faktiskt gå och lägga mig för jag är faktiskt riktigt riktigt trött .. ! imorgon vet jag inte vad som händer , men det får vi vel se.

OCH DET HÄR ÄR TILL ALLA ER SOM SÄGER ATT JAG INTE SKULLE KUNNA CYKLA ?! JAG ÄR EN GUD PÅ CYKELN .. OKIIII ? =)

/IDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0