godmorgon /Ida

Idag är det en lång tråkig dag som väntar , ute i det kalla vädret -.- på en idrottsplats i farsta.. varför är jag inte så lycklig över det ? well, idrott är nog inte min starka sida . förvånad ?! :D nej tänkte vel det.. Men aaa what else, jo juste imorgon åker jag till åland . Så runt tolv tiden vid lunch så kommer pappa & hämtar mig , så ska vi till ekerö och ta båten över till åland . sen ta oss därifrån ut till en ö , som min farmor och farfar äger typ halva eller något . jätte fint  och mysig miljö , synd bara att inte mayra är med mig den här gången ... :( !
Men nej nu måste jag kollla på sl.se villken buss jag och kim kan ta till farsta
puss
/ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0