hemmma

hej bloggen , nu är jag hemma , jag har hämtat min lillesyrra på dagiste , shit va glad hon blir när jag hämtar henne, men jag är ju henner favorit så vad ska man göra (a)  , haha men skoldagen har flytit på som vanligt , en ganska skön dag faktikgt ! det var ju egentligen menligen att jag skulle hem till pappa , men alla var sjuka så jag orkade inte. Mamma kom nyss hem och va lite arg på mig , hon hade fårr ett mail från vår lärare , åh han e så jobbig. men han hade sagt att jag pratar mycket och har min mobil med mig hela tiden och massa saker , men so what ? jag kanske måste ha den ? och att prata e väl bra ? :) hah men jag måste ändå skärpa mig lite .. men nu ska jag logga in på msn och titta om de e någon kul inne :) hah juste ikväll ska jag och några ut och springa , haha duktigt !
puus / kim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0