IDA HÄR

hej på er sötnosar, jag har inte skrivit så mycket här nu .men tänkte skriva lite nu , hur mår ni ? själv mår jag väldigt bra faktiskt . skola imorgon , men det ska bli ganska kul faktiskt . Har faktiskt alltid rätt kul i skolan, utom när man är sådär jobbigt jobbigt trött.. den 25:te blire top notch , skit kul. Vi ska kanske hyra limousine . haha men ah det är mayra som tjatar om det ;) Nu tänkte jag gå upp och kolla lite tv , det blev ett rätt så kort inlägg . men i brist på något att skriva om så blir det ju oftast så . men nu ska jag chatta med några sötnosar på msn !
puss . skriver snart igen ! lovar .
/ida

JAG OCH ÄLSKLING IGÅR KVÄLL :)


Kommentarer
Postat av: Majra

ASSÅÅ VAAAAAAAAA GÅ LÄGG ÄGG IDA, DE ÄR JA SOM IIINTE VILL IIIINTE VILL .. -.- ÅÅÅÅÅÅÅ DU TROR NÅGRA SKA LYSA FICKLAMPOR PÅ OSS MAN BA YEAH? HAAHHAHA kul! lägg ägg

2009-09-07 @ 00:32:38
URL: http://mayraochida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0