/idisen :)

haha tja , jag kunde inte komma in på blogg.se igår. där har ni anledningen till mitt dåliga bloggande , men igår efter dom åkt drog jag till min bästavän . allså orkar inte berätta om gårdagen hehe men ah IDAG iaf hade vi skolfotto , och jag vet redan nu att den bilden kommer plåga mig i ett helt år . hahahahah asså jag vet ju hur jag såg ut -.- varför kan man inte bli bra ? jag förstår inte.. vad är grejen med att vi ska behöva skämmas över den där nedrans bilden sen.. Och nu har jag inga hörlurar till min ipod längre , den här gången var det inte jag ! utan någon ännu dummar , POOYAN !!!! -.- men han skulle köpa nya te mig :D haha aja efter skolan drog jag kim lollo och jullan & gymma .haha ärligt med högsta volym te the voice och bara pumpa , ärligt det var fan jobbigt. men nu ni elaka killar som inte tkr jag är stark :O (FÖRSTÅR INTE HUUUR NI ) men ah nästa gång , så ska ni få se . Snart kommer mayra hit , hon är med nabil nu så jag väntar på henne . sen kanske vi ska ner te centrum och käka , jag ska ta sallad . Jag ska försöka bli nyttig nu , även fast jag vet hur det kommer gå .. Men helt helt HELT seriöst nu så skulle jag göra iprincip vad som helst för att gå ner i i vikt/bli smalare. jag skulle verkligen det , jag säger bara så .. inte samma grej som när någon pinnsmal säger ''' ååh jag e så tjock'' då känner man ju bara .. men jag då . allså , ah nog pratat om sånt ! men nu ska jag ut med börny.
puss , skriver ikväll.

HAHAHAHAHA GUMMAN :D ÄRLIGT NU ,KOLLA HUR LIIIIIIIITEN HON ÄR ! 1.20.. SVÄR :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0