im home

godeftermiddag bloggen , jag kom hem typ nyss , sitter med med min lilebror och tjockar i oss lite godis. idag var skoladagen skit najs , hah eller inte ! skit tråkig .. men ändå ganska kort och kul. efter skolan åkte jag melina och tiwa till farsta och åt en litan glass på donken och tittade lite , sen var det dags för mig att åka hem och nu är hemma :) yes , och nu ät helg , äntligen säger jag bara, men om det blir en lung helg , det vet jag inte , för jag har massor av läxor , engelska & no & so & svenska .. åh , orkar inte med skolan längre , den dödar verkligen ! men nu ska jag sätta på buzz till min söting , så hörs vi snart.
& juste , nu har ida bebisen åkt till åland, så nu bloggar jag själv över helgen , men det får ni stå ut med sötnosar !
puuuuusss
/ kim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0