rubrik saknas

tjatja bloggen , sitter här i min lilla rosa mjukisdress som min mamma köpte till mig häromdan , snällt ! jag har ju vart inne i stan , skulle byta ett tar byxor och titta och se om jag skulle färga håret ni vet , men no way att jag tänker göra det på rikrigt , hah alla som sagt att jag skulle passa i brunt hår , ush nej , det såg helt bedrövligt ut .. så ingen brun färgning för min del. så undra vad jag ska göra med mitt hår, hmm.. men jag måste färga min utväkst , det ser inte bra ut nu och så ska det nog bli lite ljusare förhoppningsvis.
jag har iallafall hunnit plugga no också , ganska svåra frågot faktiskt , men det gick ganska snabbt ! så nu har jag ingeting mer att tänka på ikväll , förutom att jag ska hoppa in i duschen bara & tvätta håret och göra mig lite fräch. men puss & hej
 / k i m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0