svar från frågestunden ..

Sommmar el vinter?
Går du på insidan el utsidan?
sommar såklart, men vintern kan vara mysig också !
det beror på egentligen, så nej jag kan tyvär inte svara på den.

är du oskuld ?
när strulade du för första gången?
har ngn pullat dig? Isf vem?
shit -.- du kunde inte ha vart lite mera seriös ? jag tänker inte svara på alla , men dom jag kan svara på är 
ja , jag är oskuld
hmm .. kommer inte håg? men typ två eller ett år sen.
& den sista. tyväär :) 

favorit färg
favorit frukt
famorit artist
favorit affär

har du strulat
är du oskult
är du kär

hoppas du kan svara på dom här frågorna. skulle bli glad så :D:D
hm .. det beror på om det är på kläder eller bara almän färg. men det är väl rosa vit och svart :)
jag gillar många , men jordgubbar och melon , mmhh !
jag har inte direkt någon favorit artist , så ja.
jag gillar många , men typ gina & veremoda
ja , det har jag
ja det är jag
nej , det är jag inte !

Vem haru varit mest kär i ?! :D
Favorit ämne?
Favoritlåt?
oj .. asså jag vet inte rikrigt ! eller jag vet , men jag vill inte ta upp det just nu och inte här ..
hah , hatar skolan ! men jag gillar musik och typ idrott :)
jag vet inte va den heter , men ja (a)

vad andvänder du för smink ditt är jätte fint.
tack , & jag kan visa det i bilder i nästa inlägg , så får du se lite mer i detalj :)

vem gillar du?
ingen just nu , tror ja ..

vilket klädmärke gillar du bäst? :)
jag har inte någon favorit :)

tycker du att jag är söt????<3333333333333333333333333333333333
HAH , matte ja du e så sööt ..

Gillar du typ, mattias dalgren?:P
jo men absolut -.-

Vilka bloggar läser du? :)
oj .. det är ganksa många faktikst , men ja dom flesta kändis bloggarna, dessi & paow & kissies. & så läser jag min kompisars bloggar.

så nu var det slut på frågor , hoppas ni nöjer er med svaren , PUUUUSSS
/ KIM





Kommentarer
Postat av: anna

nej jag är verkligen inte nöjd med dina svar ! du svarade inte på min fråga :O <3

2009-09-14 @ 20:07:47
Postat av: anna

eller hahha , de va ingen fråga som jag ställde men men :)

2009-09-14 @ 20:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0