TJAAABA

hej bloggen , idag gick kim hit efter skolan som sagt jag nästa somnade för jag var så nedrans trött , men haha ah så lyssna vi på musik och så . Klubberiet på fredag , inte långt kvar nu . ärligt jag har vart så  jävla taggad enda sen ung , haha the voice tältet . ärligt vad jag älskar att dansa med mina vänner , det är därför jag åker .. så alla ni som ska komma med något negatift käften bara . haha jag tycker iaf att det är SKIT kul :) och nu äntligen är mayra på g också ! villket gör mig väldigt glad :) haha men hon kanske kommer hit ikväll och umgås lite med sin käresta .. allså jag .. (A) Men nu ska jag lyssna vidare på musik och bara tänka liiiite .

/Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0