tja/ida

hej bloggen var ju som sagt på klubberiet igår , de va helt okej :) så ah vad gjorde vi ? dansa och flydde ibland . haha så vanliga människor det finns igentligen vem fan säger'' snälla lilla du kyss mina läppar ?'' och är helt seriös . haha ah sen hjälpte jag maya upp ur skummet när några försökte dränka henne .. du kanske skulle tagit cyklopet trots allt gumman. så vare några som höll fast sarah hela tiden samma kille typ så jag fick springa runt och hämta henne , haha så hur fin blev man efter att i princip badat i skumm ? hm .. mm , hoppas verkligen inte attjag kom me på någon bild . men tror inte det , men lollo sa att hon och jag va de :O:O:O hoppas hon drev för man va så JÄVLA ful , utan att överdriva -.- men sen åkte vi hem runt ett och jag var helt död . det var jag redan innan med , så man var inte direkt på humör .. men jag klarade mig igenom hela kvällen och hade endå rätt kul , men iaf på vägen hem stanna vi i mcdrive och åt . ärligt va gott det är att äta på natten, det är fan godast ! sen imorse drog mayra hem rätt tidigt och jag lollo & sarah kolla på film . sen drog dom hem , & ikväll ska kim sova hoss mig . vi ska typ köpa lite gott och så , är fortf rätt död . men ha de bra
kissssses


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar när du skriver! skriv mer!

2009-09-05 @ 15:03:22
Postat av: sarah sötnos :] ♥

haha vi måste göra om det bebis ;)<33

2009-09-05 @ 18:24:27
URL: http://shms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0