goddag

Nu är jag utvilad ,jag somnade runt halv tre och vaknade nyss . jätte skönt , nu ska jag snart in i duschen och byta om och så . eller igentligen har jag inte bråttom ,ska ta 20:21 tåget till stan tror jag det var ! sen möter vi upp majsan där inne o så ,kim ska åka bil hem sen från stan men vi åker komenalt hem & nu ska anna också åka me oss . jätte länge sen jag ens såg henne ! men nu ska jag äta körsbär och kolla på något tv program som handlar om en tjej som ska hitta '' den rätta'' så är det typ 20 killar som är där och tävlar om henne. det låter ju lite fel , men men . haha aja nu ska jag dra. skriver antagligen innan jag drar eller när jag kommer hem !
puss /Ida


Saaaknar dig jossiii ! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0