godkväll

jag känner mig bara sämre.. vågar inte ens ta febern , det skrämmer bara mig . men under dagen har jag legat och kollat på olika talkshows , gud vaad jag älskar det ! zac efron var där gud jag dog , det blev verkligen så att jag satt mig i soffan fick svårt att andas. haha ah jag blir sån ,när jag ser någon riktigt riktigt fin kille . som tex när jag och jossan var i kista och vi var en meter ifrån danny när han sjöng och jag tappa andan och börja gråta och han log emot mig då börja jag grina igen .. hahaha josse bara garva , sen blev jag sådär när magnus uggla gick förbi . HAHA NEJ JAG TKR INTE ATT HAN ÄR FIN ! men asså ändå han är lixom han(A) ah nu blev det ganska långt men eftersom ingen av oss skrivit idag knappt så är det vel bara att passa på nu när jag ändå orkar .. Juste vet ni vad min mamma började på idag ? JO AFRIKANSK DANS.. MIN MAMMA ? AFRIKANSK DANS? TANT? OCH AFRIKANSKDANS ? hmm ja något är det som inte stämmer.. Nu ska jag chatta vidare med min älskling mayra , och sen kolla vidare på Hannah Monatana ^^, i helgen får jag bara vara hemma . jag vet precis hur uttråkad jag kommer bli , men det är kanske det jag behöver . vila ! men ah nästa helg är det ju klubb, åh det ska bli så kul. mayra ska köpa biljetterna i veckan av tosse , så måste betala henne . Hoppas även att kimmen kan följa med , annars blir det bara jag majsan lollo o melina . nej nu har jag kramp i handen !
puss på er sötnosar.
/ida

den här tröjan har jag bott i idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0