hata rubrik

rubriken är faktiskt oftast jobbigast -.- ! men iaf goodmorgon, jag vaknade redan kl nio imorse, men jag har svårt att sova. tror det är för det blir så ljust i mitt rum eftersom smartingen själv råkat ta sönder sina persienner... idag vet jag inte vad som händer, bara stanna hem & vila tror jag.. hm, kul ! nej jag blir riktigt riktigt uttråkad. men men , det är ju iaf fint väder ute så man kanske ska passa på att njuta av möjligen sista solen i sommar. Mamma försöker byta hotell till våran thailands resa i jul, vi ska åka den 16:onde december, i 2 veckor . kort? jag vet. men jag pallar nt mer än så faktiskt ! sen i sommar , nästa sommar allså . ska min familj och min mosters familj åka till grekland tillsammans . så jag har två resor att se fram emot ! :)
nu ska jag ut med vovven.
puss på er
/ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0