HIHI

nu vill jag fan inte sluta blogga , hehe .. dom vuxna sitter och dricker ute på balkongen , jag väntar på att vi ska dra ! åååh jag ska kolla efter massa nya piersingar , skor , kläder ! oh you name it , sen ska jag även hitta något till simon och mayra. hmm , det blir nog det svåraste ! Jag är verkligen inte bra på '' presenter'' någon som kan ge mig nåt tips ! för övrigt , saknar jag att smsa . har typ 40 kr på mobilen ,men dom har jag bestämt mig för att ta hand om väl !
aja nu säger jag faktiskt hejdå för ett tag , ska läsa ett par sidor i min bok . jag brukar inte att gilla och läsa , men den här är så bra . twilight ni vet?
aja hör av mig senare ikväll , eller imorgon kväll !
kramar / eran ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0