home

nu är jag hemma, nu på kvällen åt vi lite paj , eller inte jag , för jag giöar inte det, men dom andra gjorde det iallafall. men jag william rasmus noel och nova tittade på ensam hemma, hah vilken humor , asså den humorn e så bra ! satt och garvade typ hela filmen. men ja .. sen typ när vi kom hem så satte ja mig och min lillebror och spelade lite xbox, hehe ! körde lite cross , nej men asså de e vanligt spel ! men just nu sover han och pappa och micke hans kompis sitter oh spelar de. & ja sitter och spelar crazy taxi , haha slår mitt egna rekord hela tiden , så proffsig ja e , men ska nog snart gå och tvätt bort sminket och brsta tänderna med min fina nya rosa , blommiga tandborste (a) HAH men puss
/ k
HAHHAHAH skit gammla bider på mig som jag hitta på den här datan :')




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0