/ida

saknar dig med kim !

hej bloggen, idag blev allt lite .. hmm, tokigt ! eller ah vi var på stranden hela dagen , och värmen var verkligen hemsk . det var jätte jobbigt , och jag fick i stort sätt ligga i skuggan hela dagen =( lovar kommer komma hem helt vit -.- åhh.... aja sen runt sex tiden gick vi på någon marknad , fortf hur varmt som helst .. så går vi där inne , och jag börjar bli helt snurrig och får svårt att andas . jag berättade ju för er att jag får lätt att svimma och så när det är för varmt ? ja . så var det , och jag höll på att ramla ihop så jag fick massa drickor med fattade inte så mycket för jag var helt borta . sen helt plötsligt var jag på hotellet , med fötterna högt på massa kuddar och en blöt handduk på huvudet .. för att göra en lång historia kort , så måste jag ligga inne ikväll . men vill inte förstöra mina föräldrars brölopps dag  , så dom ska själva gå ut och ta en drink och så ikväll ! men jag klarar mig ensam , jag har nån film med mig och så . en bild kan jag bjuda på som jag tog nyss ,
kram

Kommentarer
Postat av: Mayra

IDA DU ÄR RÖD FÖRFAN !!

2009-08-04 @ 20:38:38
URL: http://valencias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0