svar

Anonym om / ida:
ida, kan du säga vilka ''kompisar'' du har känt längst?:)

och om det är någon som BETYDDE mkt för dig, som du förlorade.. utom simon dåra eller hur det nu va... var ärlig, vill veta ngn tjejkompis. vem är den första du tänker på lixom.
kram

svar: Dom jag kännt längst är Josefine och Louisa tror jag . sen kan jag ju säga att det känns som jag kännt både kim och mayra i princip hela livet med. allså.. alla förlorar vel vänner , bråkar eller ''glider isär'' men jag tänker nog på flera olika . jag kan säga ett namn Hanna sjöbacka , hon betydde väldigt mycket för mig . vi var väldigt täta , men helt plötsligt försvann hon,.. vet inte riktigt hur jag ska förklara . men tänker på henne ibland.. rätt ofta endå! man undrar ju lixom hur hon mår och så vidare..
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

aha! tack så mkt för svaret! men skulle vilja veta lite mer :) .. är det ngn mer som fattas i ditt liv förutom hanna sjöbacka eller vad hon heter då? eller någon som du har bråkat med mkt på sistonde? eller någon som gjort något riktigt dumt som du önska att aldrig hon/han gjort.. eller är det någon kompis som har förändrats.. ? ngn gammal vän som du skulle vilja ha tillbaka som ens rätta ja?



Väldigt lång text, men eftersom att du är deppig i bloggen ibland och sådära. så är det ju massa frågor man har men inte får svar på, skulle bli så glad om du svarade igen, förlåt om det är jobbigt.

men ja, ha det bäst, kram <3

2009-08-21 @ 20:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0