-.-

det gick inte och lägga in bilder för mig , hmm . typiskt ! Men iaf så gör jag ingenting just nu , klockan börjar ju närma sig kvart i ? ärligt då ska jag vara utloggad och inte en minut senare .. nu är jag bestämd ! Så ska jag vel upp och kolla om det är något bra på tv , sen dra mig emot sängen. Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer , men något kul säkert . På fredag natt drar jag , jag längtar verkligen . även om jag kommer sakna vissa , så ska det bli så skönt att bara få åka väg i en vecka ! slippa allt , även om jag är glad och så nu .. så finns det även en hel del som man vill slippa tänka på , och jag tror den här veckan kommer få mig att göra just det !
sovgott sötisar .
kramar
/ida

inte gladaste bilden kanske ... men det där var dagar utav ren jävla sorg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0