22.17

chacha ! sitter här i sängen , & har nyss tittat klart på filmen , den var rikrigt bra ! Raise your voice hette den. Idag har jag sagt att jag bara ska sitta vid datan till klockan tolv , för att de får inte bli så sent för mig ! och jag orkar inte de heller. Så de e nog lagom , och så kan jag gå upp lite tidigare i morgon .

I morgon vet jag inte rikrigt vad jag ska göra , iaf inte på dagen , eller jag ska vara med ritu men jag v3t inte rikrigt när . vi kankse ska gå på alsång på skanse, hah har vart där en gång innan med ida. De var väl helt okej ! & i morogn blir de mer film tittande för min del , haha har en film att se kvar ! & kankse ska gå upp så pass tidigt att jag hinner se våra bästa år ? ja knske de ! men nu ska jag titta runt lite. ses

& den här filmen såg ja ! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0