Dagbok / ida

Jaa jag hittade min gamla dagbok som jag skrev i ettan eller tvåan ?, vill ni höra en sida . haha här har ni :'D

'' hallo dagbok idag jag var i engelska läcktion jag lerde mig säja hej i engelska . därför skrev ja hallo i början ! efter skolan lekte jag med lovisa det var jätte roligt så jorde vi mällis oboy och smörgås . sen lekte vi lekar , det var jätte skojigt vi gungade och hoppa och sen kom hennes mamma med glass då blev vi glada. sen när jag kom hem har jag bara vart i internet och gick in på en hemsida , jag jillar den www.barbie.se där kan man spela barbie spel men ken finns inte me i sidan det är inte lika kul , juste idag i skolan så var vi lite dumma för vi skev på jympasalens vägg med en penna annika har så skrev jag vem jag är i kär i och jorde en järta han e söt tyker jag . nu ska jag kolla i bolibompa. sov söta drömar! ''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0