dålig uppdatering

jaaa som sagt har vi uppdaterat fruktansvärt dåligt idag , datan ligger i kims knä just nu så det är lite skakigt och skriva ! men iaf har vi badat nu på kvällen , vi hittade knark... allså jag skämtar inte med er ! vet att ni tror att jag bara säger det , men vi var och bada ute ensamma på en udde så hitta vi någon lite flaska med vitt pulver i . så slog jag sönder den , för se vad det var . så lukta det konstigt , så vi tog med det hem ! oc h då berätta min pappa att han var helt säker på att det var knark ... så ah.. jaja iaf så får jag vip nu av jesper wallenholm . äntligen :) haha men han gjorde det för kims skull! nu bestämmde vi träff med honom tills när vi kommer hem . trevligt =) Men vi har iaf inga bilder ifrån idag , men vi har bara tagit det lugnt för det mesta . tills vi gav oss ut på en bad utflykt då.. imorgon ska vi iaf åka in till stan och så . vi ska på bio nya harrypotter . först hade vi tänkt kolla på den där bög filmen bruno ! men det var många som skulle på harrypotter så vi valde den iställe , sen ska vi ut och äta efter filmen men vi måste hinna med 22:37 bussen ifrån karlskrona till jämjö för annars kan vi inte komma hem . bussarna går inte lika sent här ute ju -.- men vi lär ju hinna iaf !
på fredag kommer David hit , sen på söndag kommer Sofia & Linn .
sen på måndag åker vi hem för er som inte visste det , men redan på fredagen så åker vi igen . till göteborg ! vi ska gå på liseberg i två dagar och på hotell och så . jätte mysigt !
hoppas ni har det bra där hemma .
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0