dåligt av mig .

Ja , som ni har märkt så har jag inte uppdaterat ett skit idag , rikrigt dåligt av mig må jag säga .. men jag har inte gjort någonting idag , vart hemma typ . Men jag har bara inte orkat öppna denna data -.- , Men i morgonblir de nog mera . & i morgon drar jag och ida till göteborg , faaaan va najs måste ja säga ! Men nu ska jag slå på teven , och titta lite där . men jag kommer nogha datan på också !
puss

svar på kommentaren .
Camilla :) om ouuf !:
Hej. Ni har såå otroligt skön blogg. Här kommer frågor som jag vill att båda svarar på.
Ni har såå fina hårfärger. Är de äkta?
Oskuld?
Bästa skönhets tips.
Bästa sättet (enligt dej själv) att undvika finnar även fast man sminkar sej.
Ålder?
Beskriv första kyssen.
Puss på er! <3

haha  tack :)
nej min e inte de , eller asså har typ blekt de och slingat det .
ja de e jag !
jag har inget bra svar till den fågan ,
nja , asså jag har ju ganska bra hud , inga finnar och så . Men jag göra ingeting specillt . Tvättar OFTAST bort sminket på kvällarna och sen någon gång ibland så kan jag smörja in mig med någon kräm, de är de ända .
Fjorton
Jag kommer seriöst inte ihg de -.-
/ kim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0