!

Ja som ni ser så blev dett rätt långt , förvånade ? nej men det handlade vel inte så mycket om kärlek . mer om hur det vart/är för mig !
JAJA tillbax till verkligheten eller vad man ska säga , nu väntar jag på att halil ska logga in på msn . och förövrigt smsar jag med challe & jesper och nån främling -.- fast svarar inte ! sitter och funderar på en hel jävla vecka med MAJRA ... jag vet vad ni tänker just nu '' hur fan ska du klara dig ?'' mm i vissa stunder undrar jag detsamma ! Men aah ... vi får vel som om jag kommer hem med ett leende på läpparna eller sand mellan tårna . SOM MAJRA PILLAT DIT -.- !
aja här är en bild på mig och miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin besteven från ikväll

Kommentarer
Postat av: LOVE GUCCI

såg däjj för några dagar sen , ditt hår ligger lixom perfekt du måste bomba med hårspräy ? :S

2009-07-03 @ 09:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0