hej bloggen .

Jag kom nyss in , majsan sover här inatt. Iaf så ska jag bara säga att jag svarar på kommentarerna imorgon =) ! Men ja mötte iaf mayra på mossen först, så gick vi hit. och satte på oss mössor haha , vi älskar och skämma ut oss ! vi gör verkligen det. så gick vi först till mayra så hon kunde hämta lite grejer . sen träffa vi mayras BBY xD så gick vi hem till mig en stund , och sen lämnade vi dom på perrongen . såååå drog vi ner till centrum och köpte dricka och dipp och chips, nu sitter mayra och proppar i sig . heeeeeeeeeeeelt vanlig ! ;D
har inga bilder ifrån ikväll . bara några vanliga filmer , men vågar fan inte lägga ut dom -.-
skriver mer tomorrow .
puss
 /ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0