hej bloggen

mitt internet har v art paj idag typ , eller jag har inte fått igång det iaf. Men nu e de igång , ritu har iaf sovit hos mig inatt , alltid lika kul ! Vi har inte gjort så mycket idag , vi gick och beställde pizza och tjockade i oss de . Sen har vi bara tittat lite på tv suttit ute i solen , och ja .. Just nu sitter vi och busringer till folk på ´www.busring.se ! HAHAHAAHH vi ringde till någon som ritu kände , och hon trodde på de ! hon ba , ja ska polis anmäla dig , för jag ha inte beställt en taxi , och jag jobbar på de här och de här jobbet och jag kan polisanmäla dig ! AHAHHAAHHA shit va vi dog av garv , seriöst ! Ah men vi ska väl inte göra något mer idag , tror ja ! e själv stort sätt hela kvällen om ritu inte håller mig sällskap , men ah , nu ska vi ja vet inte vad . ses sen .
puuuus / kim

jag & ritu nuuu ! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0