hemma !

Före första tänkte jag bara säga att jag är sjukt trött .. mår piss , allså för jag är trött ! men jag vill inte gå och lägga mig endå , men tro mig . jag kommer sova som en prinsesssa inatt .Men vi åkte iaf te grönan ,fick några flirtar . ärlgit dom blåste på rutan ni vet och skrev till oss och höll på med sina magar . Vi körde popexpressen som vanligt ,och extreme och berg&dalbanan . sen sa vi herå , för nu drar ju jag iväg över en helg . så gick jag hem ensam i mörkret , inte kul ! men vad ska man göra ? Imorgon vid tre kommer Johan och hämtar mig så drar vi te gbg. Så skulle jag ta med mig bikini för vi skulle tydligen bada bubbelbad på hotellet , nice ! så nu ska jag ladda ipode med lite songs. och skika lite house till myran !
puss på er alla !
/ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0