/ida

saknat mig ? dum fråga . hääähäää , nej men allså jag vet någon som verkligen saknat mig . och det är nog mayra & tro mig jag har verkligen saknat henne också . min älskling lixom verkligen ÄLSKLING, och henne ska jag vara med hela veckan tills jag åker till gbg . utom imorgon då , för då ska typ jag och pappa åka och kolla på mobil och annat . igår blev det lite konstigt , men det slutade bra . när vi skulle åka där ifrån började min mormor gråta , ni förstår inte hur ONT det gjorde i mig .. så jag började också gråta , så känslig är jag inte . men jag var trött då får man lättare typ.. eller jag vet inte , men efter allt som hände på kvällen så var jag ganska ... åh vill inte prata om det !
älskar dig mormor , om du någongång ser det här så ska du veta att du är världens bästa mormor och jag skulle aldrig byta ut dig mot någon..!
men hoppas ni har det bra , oj pang lät det.. nu ramla bella där uppe . ska se hur det gick med min klantiga bebis !
ta hand om er sötisar .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0