im home

Hemma igen , jag tog bussen till Majsan och där var även fanny och melina . så snacka vi lite och så , sen drog melina och fanny . så var jag och Mayra kvar där hemma ett tag med hennes lillasyster , sen drog vi ut och snacka . ärligt mayra min älskling , som jag kan prata om allt med . fan att det inte finns killar som du , men det finns ju faktiskt en kill verision av mig visst ? ;) tur för dig , så när jag inte är där . är han ! Men vi gick iaf runt tog lite bilder och så , kom nyss hem . och ska sitta vid datan till kvart i tolv, haha jag bestämde en tid för annars så sitter jag här hela natten lixom -.- Men ah snart skikar mayra bilderna så får vi se om jag över huvud taget vågar lägga in någon utav dom !
puss
/ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0