/ kim

hello sötnosar , sitter här med datan i knät coh tittar lite på tv. Vi har haft gäster , men dom gick nyss. Annars har jag inte  gjort mycket ikväll . Hoppas ni har haft en bra kväll iaf . Imorgon har jag inga planer på vad a´jag ska göra. eller ska typ bort på dagen , men de e inte bestämt än. men nu ska jag titta lite vidare på tv och sen gå och tvätta bort mitt smink , sen blir det hopp i säng ! Tidiga kvällar blir de för min del när jag e hemma , men de e ganska skönt =) .
Men godnatt på er allihoppa , så hörs vi i morgon .
puss & ha en underbar natt ;D .

ska bara svara på lite frågor ..

till er båda.
hur länge får ni va ute på kvällen?!


ja asså de e helt olika , men ja vid elva oftast , sen senare ibland och tidigare ibland.

till er båda
har ni haft ngt seriöst förhållande?
älskar er blogg!!
kram på er båda

nja , ja vet inte rikrigt vad ja ska säga om de .. så nja är de ända ja kan svara på de ! =) 

De e bara att fråga på , de e kul att svara ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0