logga in då simon-.-

jaaaaaaaaaaaaaag kommer vara utloggad när du loggar in ju bajskorv ... -.- !!!! AH DU VET VEM DU ÄR , jag väntar .. lixom kolla bara för jag behöver vänta så ska jag berätta lite om våra samtal idag .

Simon - men om inte jag får ta på *** vem får det då ?
jag - PAPPA
Simon - VA FÅR DIN PAPPA TA PÅ **** ?!?!
jag - tyyyyyyyyyyyst !



Jag  - gillar du han den där din nya kompis ?
Simon- ah tjock mycket bror i hjärtat lixom , eller asså han bor inte i hjärtat för där bor du . men utanför där är han !
Jag - aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw .


asså nä nu orkar jag inte mer , så fort du läser det här skriv en kommentar okeh ? nåt fint , riktigt fint till mig . okeh okeh ?
okeh herå älskling . ♥
/din ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0