NAJS !

åh vad glad jag blev när jag såg att du fått ipod högtalare , som ni kanske läste så fick ju jag några innan vi drog ner till blekinge .. men allså det är något med mig och elektriska grejer .. jag tar bara sönder dom ! så självklart har jag redan sprängt dom , 500 raaaakt i sjön . så jävla typiskt mig -.- Men nu har vi ju nåt att pumpa med på hotell rummet i göteborg . jag och kimma ska ha eget rum , underbart ! Juste nu har jag snackat me mina päron om klubberiet , så jag ska dit nästa gång . tosse har laggt undan biljetter till mig och mayra , och kim ska kanske också följa med . roligt ! sen sover vi alla hoss mig efter , men jag har iaf sett på beck nyss . Jag tycker igentligen dom är så obehagliga .. jag menar sånt där händer på riktigt , hela tiden ! Men hur mycket uppmärksammar vi det igentligen  ? vi bryr oss bara om det händer någon som står oss nära . och jag tackar gud för att det inte hänt något med mina nära & kära! men tänk alla som varje dag förlorar någon ... så hemskt ! lägger verkligen en tanke på alla som någonsin förlorat någon nära ...

aja mina föräldrar tycker jag ska gå & lägga mig.. för att dom tycker jag vänt på dygnet totalt, kan vara sant ! men jag är inte trött.. och jag hatar att sova ensam , är rädd för att gå upp & lägga mig i sängen just nu . det är pinsamt , men sant .

/ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0